czwartek, 11 grudnia 2014

Rozdział 44 (2)

Słuchaj cie ten rozdział będzie z perspektywy Zayn`a , Liam`a , Niall`a , Viki , Harry*ego , Karo , Louis*a i Natalie . 
---------------------------------------
                                                                          ***Zayn***
Nie mogłem uwierzyć , że Domi dla córki oddała się dla jakichś pierników . Poszedłem do Liam*a pokoju :
-Liam co jej się stało , że jej ubrania były podarte ??
-Mogę ci zaufać ?? Nie będziesz zły i agresywny ??
-Nie 
-Ale na wszelki wypadek . Harry i Niall !!! Do mnie !!!
Po chwili do pokoju weszła dwójka chłopaków.  Usiedli obok mnie .
-A więc powiedziała mi , że ta dwójka co dziś ją zabrałato oni ... ją zzgwałcili . 
-Co ?!?!?!? Kur** ja im dam popalić !!
-Zayn uspokój się !!!


                                                                           ***Louis***
Czekam aż przyjdzie moja dziewczyna . jestem bardzo szczęśliwy . Ktoś zapukał do drzwi . Otworzyłem i od razu na mojej twarzy pojawił się uśmiech.  Wpuściłem ją do środka . Weszliśmy do mojego pokoju . Zaczęła pytać :
 A gdzie jest Domi ??
-Wyszła .
Uśmiechnęła się bardzo słodko.  Zacząłem robić piruety , fikołki i inne fiubździsie . Ona usiadła na podłodze i śmiała się , a ja robiłem fikołki . Wpewnym momencie robiąc fikołka dotknąłem jej słodkich ust . Pogłębiła go . Było mi tak dobrze . Ale naszą sielankę przerwał Carroty , czyli moja małpka . Dziewczyna brała mnie na poważnie . Kocham tą laskę . Chciałem zabrać ją na kolacje .

1 komentarz:

  1. O boże co za emeocje ! Jak czytam tego bloga to się strasznie w to wciągam . Czekam na dalszy rozdział i jestem ciekawa co będzie z Domi . Czy wróci do domu czy coś innego się stanie i co będzie z całą paczką .!.? Czekam na dalszy ciąg wydarzeń twojego bloga .....
    Wiem rozpisałam się XD :-)

    OdpowiedzUsuń