poniedziałek, 15 grudnia 2014

Imaginy z gifami 1

Hej , zacznę robić też imaginy z gifami , czyli krótki i śmieszny (dialog) z gifami (ruchomymi obrazkami) , więc zaczynamy 
------------------------------------------------------------------
#1

Ty : Już nie wiem co o tym myśleć ....
Lou : Wiesz na pewno można to jeszcze jakoś naprawić ....
 


Ty : Lou ja zjadłam ostatnią kanapkę Niallowi ....
Lou : No to po tobie  ......................
#2
Ktoś : Wczoraj słyszałem dziwne krzyki, które dochodziły z twojego pokoju
Harry : Ciekawy jestem co dziś polecają ....

#3
 Zayn : Lou twoje keviny tu siedzą
 
 Lou : Chłopaki na niego .....


Po chwili :
 
#4
Lou : Liam  ... nie mogę już wytrzymać
Liam : Jeszcze chwilę czekaj, tylko zdejmę te ulubione filiżanki (t.i)
Lou : Patrz łyżeczka ....
 
 
 
#5
 Lou : Jezu (t.i) tam jest ... jak ona ślicznie wygląda ... 
Haz : Oszalałeś idioto ???
 
 
#6
Jesteś z Harrym na zakupach. Haz dorwał na jakimś dziale pluszowego kota i cały czas z nim chodzi.
Ty : Zachowujesz się jak dziecko .... ile ty masz lat co ???
Harry :
 
#7
Harry: Daj pomacać
Zayn : won !!!
Harry: No daj !!!
Zayn : One są moje wynocha !!!
 
#8
Zayn : Hej (t.i) 
Harry : Do (t.i) .... Teraz mi za to zapłacisz 
 
#9
Ktoś :  Paul puścił bąka
chłopaki :
 
 
#10
Harry : Nie wiem jak ci to powiedzieć ... uwierz mi to jest strasznie trudne ale ....
Ty : Brudny jesteś ...
Harry : ....... przepraszam jadłem pączka
 
#11
Liam : Umówiłem się z (t.i) 
Chłopcy : 
 
#12
Rozmawiasz z Niallem i Zaynem przez skype.
Ty : No to co tam u was ???
Niall : Zayn przed chwilą miział się z laleczką Liama z myślą że to ty, a tak to ogólnie nudy ....
Zayn :
 
#13
Zayn zauważa cię na korytarzu. 
Paul : A ty gdzie ?? 
Zayn : Do Nikoli nie widać 
Paul : Nie możesz ... 
Zayn : Założysz się 
Paul : 

Po chwili 
Lou : Osłaniam ci tyły bądź spokojny 
Po godzinie Paul chce wejść do garderoby 
Lou : Krzesłem go krzesłem !!!! 
Zayn : Nie dostanie Nikol żywcem 
 
-------------------------------------------------------------
Ten ostatni mnie powalił 
,,Krzesłem go krzesłem !!!''

1 komentarz: