poniedziałek, 15 grudnia 2014

Imaginy z gifami 2

Wchodzisz do łazienki.
Ty : Jezuuuuu co tu się stało?
Liam ; Mówiłem żeby nie dawać im mydła ...

Ty ; Toć oni nie są dziećmi ... Nie mają po 5 lat
Niall&Lou: No cześć

ty : Dobra cofam to ....

#2
Liam przyjeżdża z trasy. 
Rano. 
Idziesz do łazienki. 

 

Liam : 
Po chwili. 
Liam: Kochanie czemu stoi tu tekturowy ja? 
 
#3
 Kłócisz się z Harrym podczas robienia obiadu. Zdenerwowana rzucasz wszystko i wychodzisz.
Harry :

Do pomieszczenia wchodzi Lou, Harry zaczyna kroić warzywa.
Lou : Ty płaczesz?
Harry : To przez cebulę ..

Lou : Ale ty kroisz ziemniaki!
 
 
#4
Rozmawiasz z mamą przez telefon. Po 30 minutach rozłączasz się.
Louis : To był polski tak?

Ty : Yhym ...
Louis : Co to w ogóle za język?
Ty : Normalny ...
Ty : 30 minut uczyłem się powiedzieć poprawnie dzień dobry, a ty mówisz normalny
 
 
#5
Niall : Kochanie zrobię gwiazdę!
Ty : Ok ... Czemu nie ...
Niall :

Ty ; < próbujesz powstrzymać śmiech>
Niall :
 
#6
 Liam :

Lou : Liam odejdź od choinki ...
Liam : Chce do (t.i) ..
 
 
#7
Liam : Kochanie?
Ty ; Co?
Liam ; Za mocno razisz swoją zajebistością
 
 
#8
 Lou: (t.i) powiedziała mi że mnie kocha ...
Zayn : Milcz !!!
 
 
#9
Liam : Lou patrz (t.i) ...
Lou :
 
 
#10
Esemesujesz z Lou.
Ty : Kocham cię misiek ...
Louis : < patrzy na Liama siedzącego obok> Kocha mnie ...
 
 
 
#11
Leci mecz na który Liam czekał od dawna.
Ty : Liam do cholery gdzie jest ten pilot?!
Liam : Ja nic nie wiem .. Nic nie wiedziałem
 
 
#12
Puszczasz Liamowi swoją ulubioną piosenkę.
Liaś ;
 
 
#13
Harry : Daj całusa dla taty ...
Córka : Masz kozę w nosie ..
 
 
#14
Liam próbuję się ci oświadczyć. Strasznie się stresuje, gdyż Lou stoi cały czas obok.
Lou : Powiedz to ..
 
 
 
#15
Wygłupiasz się z Lou. W końcu Tomlinson utkwił w kuli.
Lou: Ko .... Kochanie !!!!!!!
 
 
 
#16
Macie z Lou gości w nowo co kupionym mieszkaniu. Idziecie razem zrobić herbatę. 
Ty: Lou skarbie pokrój tą cytrynę w plasterki ..... 
Lou : 
 
Ty : W plasterki .... 
Lou : 
 
 
 
#17
Odrabiasz pracę domową.
Ty : 4+5x3+4 ??? 
Niall : 
Zayn : 31 ...... 
Ty : Dzięki 
Niall : 
 
 
 
#18
Jesteś z Niallem w Polsce. Psuje mu się telefon i kupuje kolejny w polskiej sieci.
* w Domu * 
Niall : 
 
 
Po 20 sekundach
 
 

1 komentarz: