niedziela, 16 listopada 2014

Rozdział 5

 


Rozdział 5 ,,
Harry ''

Gdy każdy wypił swoją gorącą czekoladę , zjedliśmy kolacje zrobioną przez Niall'a. Bardzo mi smakowała. Później owinęłam się kocem i poszłam położyć się do łóżka. ) godzinie 3:00 chciałam iść coś zjeść , bo za dużo kolacji nie zjadłam. na dole był Louis i Liam. Jedli popcorn , pili colę . Gdy mnie zobaczyli , szybko schowali papierki po cukierkach i puste paczki chipsów. Poszłam do kuchni i zrobiłam sobie herbatę . 10 Minut później przyszedł na dół Styles , przytulił mnie , gdyż chyba był nachlany. I powiedział do mnie ,,Kotku'' . Lou i Daddy śmiali się z tej sytuacji.
-Może pomożecie , bo on nie chce mnie puścić-poprosiłam o pomoc.
-Liam pomożemy jej ???- zaśmiał się Lou.
-No to pomóżmy jej-powiedział Payne.
Po chwili zaczęli odciągać ode mnie Hazze , który powiedział :
-Czekam na ciebie w łóżku , skarbie
-Xd , ale masz NIBY chłopaka - zaśmiał się Lou.
-Dobra ja idę spać -odparłam idąc po schodach .
-Tylko nie pogób się w pokojach - powiedział zatroskany Daddy.
poszłam na górę , przytuliłam się do Zayn'a i zasnęłam
.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz