poniedziałek, 17 listopada 2014

Rozdział 11


W poprzedniej części
-----------------------------------------------------
Myślał , że nie odpowie , ale opowiedziała ...
-----------------------------------------------------
-..Kocham cię...
-Ja ciebie też - krzyknął blondyn już siedząc w swoim pokoju.
Niall'erowi podobała się Viki. O godzinie 7:00 wstałam , ubrałam się w to :
Wychodząc z toalety zobaczyłam jak Zayn tańczy z Louis'em do muzyki :
,,Black Window''
Zaczęłam śmiać się , wtedy Zayn poprosił mnie do tańca , odmówiłam odchodząc do tyłu.
Wtedy za moimi plecami były schody na dół , nagle moja noga obsunęła się , a ja poleciałam na dół po schodach . Zayn i Louis szybko zeszli po schodach . Mulat wziął mnie na ręce. Usiadł na kanapie . Wszyscy w tym samym czasie wyszli z pokoi pytając co jest. Zaspana Viki jako pierwsza zeszła na dół , widząc poturbowaną mnie . Podeszła do mnie i pogłaskała po policzku , żebym się nie martwiła , że jestem sama . Mulat wstał i położył mnie na kanapie. Liam zszedł po schodach już ubrany . Spytał czy coś się zbiło. 
-Nic się nie zbiło , prócz niej- odparł wskazując na mnie.
-Ładnie wyglądasz Viki - powiedział Niall schodząc na dół.
A Viki była ubrana w to :
-Dzięki-odparła Viki.
O godzinie 10:00 wstałam . Obok mnie siedział Zayn. Powiedziałam:
-Czy jestem taka sierota , że spadłam ze schodów??
-Jesteś sierotką , ale moją - uśmiechnął się Malik.
-Muszę na chwilę iść na górę- oznajmiłam , wstając i idąc na górę.
Poszłam do pokoju Dakoty . Tam była Dakota , podeszłam do niej i powiedziałam :
-Słyszałaś , co się stało ??
-Nie  ,a  co się stało ??- spytała Dakotka.
-Spadłam ze schodów .- odparłam .
-O boże , coś ci się stało ?!?!- powiedziała Dako.
-Nic , ale boli mnie głowa -oznajmiłam .
Wyszłam z pokoju . Poszłam na dół . Poszłam do Zayn'a , dałam mu buziaka w policzek i dałam mu tosta . Po 10 minutach zeszła Dakota ubrana w to:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz