poniedziałek, 17 listopada 2014

Rozdział 10


W poprzedniej części
--------------------------------------------------------------
Spytałam kiedy przyjedzie , jej odpowiedź mnie zaskoczyła ...
--------------------------------------------------------------
Powiedziała , że za 20 minut będzie w Ełku . Ucieszyłam się . Chciałam jej zrobić niespodziankę , że One Direction jest pod moim dachem . gdy skończyłam rozmowę , zobaczyłam , że reszta wychodzi z deserowni. Gdy wsiedli do samochodu szepnęłam do ucha Zayn'a , żeby szybko jechał , gdyż moja przyjaciółka przyjedzie do nas. On na zlecenie jechał 90 km/h . Na szczęście nie złapała nas policja . Przyjechaliśmy 5 minut przed Viki . Nałożyłam płaszcz i wyszłam poczekac na Viki. O 1:20 przyjechała Taxi. Podbiegłam do niej potykając się o bruk. Przytuliłam się do niej . Wzięła swoją walizkę . Drzwi otowrzyły się automatycznie , stanął w nich Niall , mówiąc:
-Kiedy będzie kolacja ??? 
-Zaraz , widzisz , że idę w szpilkach z walizką - oznajmiłam .
-O sory , już biorę ,  ..... i witam nową laskę w domu - uśmiechnął się Niall'er.
-Tylko nie przeginaj!!!! - uderzyłam go w brzuch.
Weszłyśmy , każdy chłopak przywital ją i dziewczyny . Niall zaniósł jej walizkę do jej pokoju. Usiadł na łóżku i spytał Viki :
-Umiesz mówić po angielsku , bo jestem przyzwyczajony ,że mówię bardzo szybko.
-Umiem , a co ???
-Chciałem spytać , od kiedy znasz naszą gospodynie i przyjaciółkę - odparł Niall'er.
-Ja znam ją od 19 lat - oznajmiła Vika.
-a ona ile ma jak znasz ją od 19 lat ?? - spaytał Horan.
-Ona ma 19 lat , więc znamy się od urodzenia xd- zaśmiała się Viki.
-Dobra , to ty się rozpakowuj - powiedział chłopak wychodząc z pokoju.
-Chyba pomiedzy nami jest więź -pomyślała Viki.
Było po 5 godzinie więc przebrałam się w piżamę:
Pocałowałam każdego chłopaka w policzek , na dobranoc i przytuliłam moje baby. Poszłam do mojego pokoju , gdzie czekał zaspany Zayn . Wskoczyłam do cieplutkiego łóżka . Przytuliłam się do niego i zasnęłam. Niall poszedł do Viki :
-To dobranoc - odparł chłopak , uśmiechnął się do dziewczyny zamykając drzwi. 
Myślal , że nie odpowie , ale odpowiedziała ......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz