poniedziałek, 17 listopada 2014

Rozdział 12


-Ładnie wyglądasz - powiedział Liam.
-Dziękuje!- odpowiedziała Dakota.
W tej chwili ktoś do mnie zadzwonił . Mam taki zwyczaj , że włączam na głośnomówiący , więc uciszyłam wszystkich i odebrałam .
D:Halo?
O:Witam , czy pani to Dominika ?
D:Tak , a kto mówi ?
O:Tu menager wszystkich talentów świata , czyli Micheal Frank.
D: A w jakiej sprawie ?
O:Chciałbym panią zaprosić na casting do teledysku Ariany Grande.
D:Na prawdę?, a skąd pan dowiedział się o tym , że ja śpiewam ??
O:Na YouTube znalazłem nagranie jak pani śpiewa .
D:Zadzwonię jak się namyślę.
O:Dobrze , to czekam na pani telefon.
Gdy skończyłam rozmowę od razu popatrzyłam na ... Zayn'a .
-Zayn , powiedz mi co ty zrobiłeś ??
-Ja ??? Nic .- odparł.
-A kto mnie nagrywał , gdy śpiewałam piosenkę Dakocie??
-JA??? 
-Ty , myśłisz , że nie widziałam , jak chowałeś telefon mi kieszeni.
-Dobrze, przyznam się , to ja , chciałem , żebyś była szczęśliwa - odparł chłopak.
-Ale jestem szczęśliwa przy tobie ! - powiedziałam do chłopaka i pocałowałam go w usta.
-A ja przy tobie!-oznajmił mulat.
Zadzwoniłam do Micheal'a i powiedziałam , że się zgadzam pod jednym warunkiem , że Viki , Dakota , Anka i Jessica . Zgodził się . Następnego dnia musiałam ubrać się w to:
Viki w to:
Dakota ubrała się w to:
Anka :
Jessica:
Wyszłyśmy o godzinie 20:00. Umówiliśmy się w barze ,,Miley''. Czekał przy barmanie. Podeszłyśmy i spytałyśmy czy to Micheal. Powiedział , żebyśmy tutaj zaśpiewały , a jak będziemy chciały to 1 taniec z jednym chłopakiem.Podeszłam do DJ i dałam mu moją mp3 . Włączył Iggy Azalea ,,Black Window'' . Gdy skończyłam śpiewać , jeden chłopak poprosił bym z nim zatańczyła , zgodziłam się . Gdy skończyła się piosenka powiedziałam :
-Muszę już wracać , dziękuję za taniec.
-A kto mówił , że ty idziesz ??-odparł .
Złapał mnie za nadgarstki i nie chciał puścić , przywarł mnie do ściany i wkładał mi ręce pod sukienkę . Zamkęłam oczy , żeby tego nie widzieć . Nagle moje nadgarstki poczuły ulgę. zobaczyłam jak Zayn zaczyna bić tego chłopaka . Heng padł na ziemię . Podbiegłam do Zayn'a , który miał na ustach rane . Pocałowalam go w sine usta. Odwzajemnił je. Wróciliśmy do domu. tam przebrałam się w to :
Gdy weszłam do pokoju Viki patrząc w telefon i pytając :
-Viki , do kiedy tu bę.........-nie dokończyłam , bo zobaczyłam , że Niall'er całuje Viki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz