sobota, 3 stycznia 2015

Dłonie : Rozdział 3

Usłyszałam jak odchodzą . Po 5 minutach wyszłam i skierowałam się do jakiegoś pokoju . Wyszeptałam słowa ,,Lewitus Terazus '' wtedy zaczęłam lewitować i zasnęłam . Gdy się obudziłam .... na łóżku . Nie było źle , ale ciepło . Obróciłam się i zobaczyłam ... Zayn'a !!! Wywaliłam go z łóżka , a on się obudził .
-Co jest kur** ???
-To JA się powinnam zapytać .
-aaa ... bo spałaś w powietrzu , a nie miałem kołdry innej , więc wziąłem cię do siebie .
Zeszłam na dół do kuchni .
-Hej wszystkim !
-Hejo
Nie chciało mi się robić śniadania , więc machnęłam kilkakrotnie ręką . Wtedy jedzenie zaczęło samo się robić , a po chwili przede mną wylądował talerz naleśników . Było tego sporo . Wszyscy na mnie patrzyli z dziwnym spojrzeniem .
-Bierzcie , bo ja tego wszystkiego nie zjem .
Wszyscy z chłopaków się na to po prostu rzucili . Clara zaczęła piszczeć , gdy dostała jakiegoś sms'a .
-Co jest Clar ???
-Nie pamiętasz ??
-Nie .
-Sam dziś są moje urodziny !!
-O kurde !!
Wtedy chłopacy wybiegli z Clarą z domu . Tylko ja i .. Zayn . Usiadłam na kanapie w salonie i myślałam co jej mogłabym dać .
-Zayn !!
-Hmm ??? - zapytał wyglądając z zza rogu kuchni .
-Co mogę dać Clarze na urodziny ??
-To o czym cały czas mówiła przy tobie , lub do ciebie .
-Ale .... - zaczęłam myśleć .
-Co ?? - zapytał .
-Ona tylko o jednej rzeczy mówiła .
-Jakiej ???
-O mojej magii .
-To w czym problem ??
-Nie wiem , ale chyba się ucieszy .
-Mamy jeszcze jeden problem , Sam .
-Jaki ??
-Oni poszli , by MY mieli na głowie te przygotowania i dekoracje .
-TO usiądź , a ja wszystko zrobię .
-Przecież w 1 godzinę , niczego nie zrobisz .
-A może ??
-.. Aha ??
Wyszeptałam :
-,,Urodzinus przygotowus terazus nowus sprzatus tus ''
-Co ty robisz ??
-Sprzątam , Zayn .
-Chodź , tu do mnie
Pokazała miejsce obok . Chciałam usiąść , gdy przeszedł miejsce w bok i usiadłam na nim .
-Co ty robisz ???
-Nic .
Złapał mnie w talii . Przyciągnął mnie do siebie , że siedziałam jakby jego cień , taki z przodu .
-Zayn , co ty teraz robisz ???
-Nie wiem .
Zaczął całować moją szyję . Odwrócił mnie do siebie przodem i teraz siedziałam na nim okrakiem .
-Zayn , a teraz co robisz ???
-Chcę zdobyć dziewczynę .
-A ja ???
-Ulegasz mi .
-Zayn , ale nie możemy tego robić tu , przecież wiesz .
Wziął mnie na ręce . Oplotłam nogami jego ciało . Nieustannie całując mnie , wchodził do pokoju na piętrze .
-Zayn , ale czy ty tego chcesz ???
-Tak
-Ale ...
-Co ?? - zapytał odchodząc ode mnie .
-Ale , jak się ze mną prześpisz , i jak nie będziesz chciał się zabezpieczać to nasze dziecko może się urodzić z taką mocą jak ja , albo inną .
-Ale mi to nie przeszkadza .
-Okey .
Zaczął mnie całować . Chciał mnie rozbierać , ale .... usłyszeliśmy trzask drzwi .
-Skończymy to innym razem .
-Mam nadzieję .
Musnął lekko moje usta . Zeszliśmy na dół .
-I jak wam się podoba ???
-WoW - tylko to powiedzieli chłopacy .
-Dobra , szybko , bo Clara zaraz przyjdzie z Harry'm .
Szybko zaczęliśmy robić drinki :







-Zayn spisałeś się - pocałowałam do w usta .
-Ja też tak chcę - powiedział Niall .
Podeszłam do niego i namiętnie pocałowałam .
-WoW ....
Po chwili do domu weszła solenizantka i Harry .
-Niespodzianka !!!! - krzyknęliśmy .
-Aaaaa !!! Kocham was !!! - krzyknęła i rzuciła się do uścisku grupowego .
Usiedliśmy na kanapie .
-Otwórz ode mnie !! - krzyknął Niall .
Gdy otworzyła wszystkie prezenty , nadszedł czas na mnie :
-Chyba nic nie mam co dania .
-aha
-Ale kochana , nie skończyłam .
-Okey .
-Usiądź na fotelu . A wy chłopacy stańcie za mną .
Zrobili moje polecenia . Zaczęłam szepczeć coś pod nosem , a później podeszłam do Clary i dotknęłam jej serca . Po chwili pojawiło się białe , oślepiające światło w całym pokoju .
-Co ty zrobiłaś ??
-Powiedz ,,Magius rękus '' i złóż ręce w koszyczek .
Zrobiła to co chciałam a , w jej rękach pojawiła się nasza galaktyka .

-O kur** !!!
-Fajny prezent , nie ??
-Tak .

3 komentarze:

  1. Hej!
    Czytałam komentarz pod moim postem na blogu i napisałaś, że możesz mnie promować. Chętnie przyjmę twoją pomoc. :)
    http://fanfiction-one-direcrion-pl.blogspot.com/2014/11/prolog.html

    PS.Odpisz jak coś, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, pisz dalej!
    Jestem naprawdę ciekawa co będzie dalej ^.^
    Myślę że będziesz zaglądać co jakiś czas do mnie :)

    empire-fanfiction1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń