środa, 29 kwietnia 2015

Rozdział 3 sezon 2

Dziś jest TEN dzień . Pogrzeb Dominiki . Nie chce tam iść , ale chcę ją zobaczyć ostatni raz . Ubrałem garnitur .


Zszedłem na dół . Maybel była ubrana w sukieneczkę
Dziewczynka w bialej sukience
Karolina :
Znalezione obrazy dla zapytania dziewczyna w czarnej sukience
Dakota :
Znalezione obrazy dla zapytania dziewczyna w czarnej sukience
Natalie :
Znalezione obrazy dla zapytania dziewczyna w czarnej sukience
Viki :
Znalezione obrazy dla zapytania dziewczyna w czarnej sukience
Chłopacy też wyglądali nienagannie :
Znalezione obrazy dla zapytania liam payne w garniturze
Znalezione obrazy dla zapytania liam payne w garniturze
Znalezione obrazy dla zapytania liam payne w garniturze

Wziąłem małą na ręce i wyszliśmy z domu . Wsiedliśmy do samochodów i odjechaliśmy .

20 minut później
Właśnie jesteśmy w kościele . Robią jakieś rzeczy z ciałem Dominiki . Nie widziałem jej jeszcze . Po kilkugodzinnej mszy wyszliśmy z kościoła . Jacyś ludzie szli z trumną Dominiki . Postawili trumnę obok wielkiego dołu . Dziewczyny momentalnie zaczęły płakać . Postanowiłem zachować zimną krew . Mała spojrzała na mnie .
-TO mama ?? - zapytała .
-Tak , kochanie .
Ksiądz zaczął gadać , a jego ostatnie słowa to ,,Z prochu powstałeś i w proch się obrócisz'' . Dziewczyny kładły kwiaty przy ciele mojej byłej narzeczonej i matki mojej córki . Spojrzałem na niebo . Zbierało się na deszcz . Karolina z resztą dziewczyn zaczęły płakać . Chłopacy tak samo jak ja chyba postanowili zachować zimną krew . Patrzyli z żalem i ze smutkiem na trumnę . Po chwili zamknęli przedmiot i zaczęto go zakopywać . Na nagrobku napisane było ,,Ta , która szczęściem tryskała , miała przyjaciół , narzeczonego i córkę , Nigdy o niej nie zapomnijmy'' . Ksiądz zaczął mówić ,,wyrazy współczucia'' . Po chwili zostałem sam przy grobie mojej ukochanej . Sam .... Zaczęło padać , a ja i tak siedziałem na ławce , patrząc ślepo w ziemię , pod którą spoczywa moja .... wybranka ?? Siedziałem tak 2 godziny . Byłem przemoczony . Włosy całkiem oklapły . Wyszedłem z cmentarza i skierowałem się w stronę domu . Zaczęło świecić słońce . Gdy tak szedłem , po kilku minutach wyschłem . Gdy byłem w połowie drogi , zatrzymały mnie fanki .
-Zayn , dasz mi autograf ??
Napisałem na kartce moją ,,parafkę'' . Następnej podpisałem się . I tak kilka razy .
-A jak można zapytać , co się stało ?? - zapytała blondynka .
-Pogrzeb - odparłem bez namysłu .
-Któryś z chłopaków umarł ?? - zapytała zszokowana następna dziewczyna .
-Nie , ale moja narzeczona tak - powiedziałem i odszedłem .
Nie zatrzymywały mnie , i dobrze .

Pov Karolina
Byliśmy już w domu . przebrałam się w czarne leginsy i czarną bluzkę z napisem ,,Pamiętam'' . Usiadłam w salonie . Zayn jeszcze nie wracał . Po chwili do domu wszedł sam Malik .
-Wróciłem - powiedział na odchodne .
Wszedł po schodach i zniknął . Chłopaki patrzyli drętwo w czarny ekran telewizora , a dziewczyny siedziały obok nich i patrzyły wszędzie , chyba by tylko nie myśleć o Domi . Usiadłam obok Harry'ego i zaczęłam myśleć . A co by się stało , gdybyśmy nie poznały chłopaków ?? Dominika nadal by pewnie żyła , Zayn by chodził z jakąś gwiazdą , tak jak reszta , a my byśmy nie poznały ich.
-O czym myślisz ?? - zapytał .
-Bo , gdybyście nie przyszli do Domi do domu , ona nie poznałaby Zayn'a , Dakota Liam'a , Natalie Louis'a , Viki Niall'a , a ja ciebie , a Dominika wtedy by jeszcze żyła , wy byście mieli dziewczyny gwiazdy , a Dominika siedziałaby pewnie w domu .
-Z jednej strony byłoby dobrze , a z drugiej źle , bo Dominika by żyła , a zdrugiej nie poznalibyśmy się .
-Też tak myślę .
**********************
A więc jest rozdział .

1 komentarz: