poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Imaginy z gifami 3

N: To co dzisiaj robimy? Może pójdziemy do kina?
T: No nie wie Lou, Harry, Liam macie pomysł?
L, H, Li:


T: Hejka Kochanie co robisz?
H: Aaa... papierkową robotę.
T: Myślałam że coś razem porobimy.
H:


T: Hej chłopcy niestety będę musiała dzisiaj nocować u was.
Ch:


Ola: Pokarzesz mi swój popisowy numer Liam?
Li: I'm WŁADCA OGNIA!!!


T: Kochanie może byś mi pomógł w sprzątaniu??!!
Z: Okej, co mam zrobić?
T: Umyj podłogę.
Z:


N: Ojj... ubrudziłem się!!!
T: Czekaj wyczyszczę cię:3


(Pokłóciłaś się Liamem)
Li: Przepraszam (t.i).
T: Niall karz mu wyjść z tego pokoju nie chcę z nim rozmawiać!
N: Liam wyjdź proszę.
Li: NIE!!!
N:
Li: Okej już idę!!


(koncert)
F: Masz ładny tyłeczek Harry!!
L: To mój tyłek!!


T: Zrywam z tobą nie zwracasz na mnie wcale uwagi!!
H: CO??
T: Prima Aprilis!!
H:


(rozmawiasz przez telefon)
T: Chłopaki gdzie jesteście? Jeszcze nie wróciliście z tej imprezy?
Z: Zaraz będziemy.
(Wjeżdżają przez ścianę)
Ch: HEJKA!!!
T: OMG!!


(upiekłaś ciasta na wigilię. Wyszłaś na chwilę z kuchni. Wróciłaś po kilku minutach)
T: Niall co się stało z ciastami??
N: Nie wiem.
T: Jeśli je zjadłeś to cię zabiję!!
N: Ooo...


(23 grudnia)
L: (t.i) POMOCY!!
T: Nie potraficie, nawet ubrać bez mnie choinki?!
(Weszłaś do salonu)
Li, H, Z, N: TA DAM!
L: Pomożesz mi??
T: O Boże z kim ja żyję?!


P:Chłopaki (t.i) spadł ręcznik jak szła z pod prysznica.
Ch:


(jesteś z Niallem w sypialni. Nagle wchodzi Harry)
H: Uu... co wy tu robicie?
N: Yy... już nic.


(wchodzisz do domu po pracy)
H: Ty, ja = góra
L: TY!!


T: Lubię inteligentnych chłopaków.
L: Aha dobrze wiedzieć.

(Popatrzcie na to co trzyma Louis , I JAK TO TRZYMA !!)


T: Cześć kochanie!!
H: JA?
Z: NIE JA!!!


N: Jedną kanapkę już!
T: CO TY POWIEDZIAŁEŚ!?
N: Kocham cię ;3



(oglądasz z chłopakami TV)
H: Porobimy coś?? :3
T: No nie wiem.
L: Oczywiście!!


T: Ee... Macarena!!!
N: Nie to się tańczy tak!


(Chłopcy zrobili sobie przejażdżkę nowymi sprzętami)
L: Czas na chwilę prawdy.
H: No gadaj.
L: Pocałowałem (t.i)!
H: Papa!!


H: Oo... jak ja kocham (t.i)!
L: A chcesz mieć coś z niej?
H: PEWNIE!
L: To teraz już masz :)




                                                                   NIe kopiować !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz