poniedziałek, 15 czerwca 2015

Wielka uwaga , nad uwagami !!!

Myślałam sobie o spotkaniu , ale nie wiem , czy byście tego chcieli . Jestem z Łomży , więc do Wawy bym nie mogła , gdyż moja mama nie wie o moim blogu (czyli 29 blogach) . Aczkolwiek zapomniała o nim . Kto chciałby takie spotkanie , piszcie do mnie w komentarzach pod tym postem . Jedna dziewczyna , przepraszam , że nie pamiętam jej imienia , ale pytała , że gdyby odbyło się takie jakby spotkanie , to gdzie , o której i o czym byśmy rozmawiały i co ogólnie robiły . Moja odpowiedź to ;
Zapewne po 8 sierpniu , jakby kto mógł , a ewentualna data to przed 22 czerwca , gdyż wtedy wyjeżdżam do U.S.A .
Godzina byłaby do ustalenia , nie wiem , może około 14-15 .
A co najważniejsze , o czym byśmy gadały . Po pierwsze , mogłybyście zadawać mi pytania na temat bloga i następnych rozdziałów . Ogólnie byśmy mogły pogadać o złym wyborze Zayn'a , o przefarbowaniu włosów na zielony , fioletowy i biały . Mogłybyśmy jeszcze podyskutować na temat jakichś blogów czy czego innego .
Po prostu nie jestem dobra w te klocki , więc musiałabym zobaczyć i podjąć ostateczną godzinę .

Nie napisałam gdzie miałoby się odbyć spotkanie . Spotkanie byłoby do ustalenia , tak samo jak godzina .



PS . A propo rozdziałów , jutro pojawi się next , kochani .

1 komentarz: