sobota, 20 czerwca 2015

Hej !

Dość późno piszę ten post , ale nie miałam co robić .

To ostatni dzień w moim kochanym domku . Zrobię kilka zdjęć i spróbuję wstawić je tutaj . Jutro napiszę wasm post jak będę wyjeżdżać .

PS . Nawet nie wiem po co pisałam tego posta , ale co tam , pisać nie umuerać .


Buziaki , Dominika .




Aaaaaa , zapomniałam powiedzieć , że robię konkurs rzeczowy .

Instrukcja xd ( moja koleżanka nalegała) :

1. Zgłoście się na moją pocztę . Czyli wyślijcie wiadomość o treści ,,Chciałbym/łabym  wziąć udział w konkursie rzeczowym . I napiszcie swój taki jakby pseudonim .

(Tutaj na dole będą kategorie , więc będzie można wybrać)
Więc napiszcie , którą kategorie . PS . Napiszę je na końcu .

2. Czekajcie do terminu tego konkursu , a ja wam zadam pytania na poczcie , na które trzeba odpowiedzieć w jak najkrótszym czasie .


3. Czekacie do terminu wyników .





Kategoria :

1 . Pytania na temat bloga .
2 . Pytania na temat któregoś z chłopaków (real , nie blog) (chodzi tu o 1d)
3 . Pytania na temat piosenek 1d
4 . Pytania na temat kariery chłopaków



WAŻNE !!! W tym konkursie będzie uwzględniany czas i ilość dobrych odpowiedzi .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz